onsdag 6 maj 2009

Mer död än levande


Nähä, här händer det inte mycket.

Skyller på twitter, yammer, facebook. Och som Jan Guillou eller Mats Svegfors skulle säga, "det riktiga" livet.
Lovar dock att bloggandet tar fart igen v32-33 då pappaledigheten är slut och jobbet börjar igen.

Smygjobbar med:
- finansiell rapportering
- twitter
- skrivande

Ni som hänger kvar här, hittat hit av en slump, eller kanske har lagt till den här bloggen i rss-en. Ni ska inte gå lottlösa härifrån. Varsågod, dagens tips:

Tips 1
Daddys fantastiska kampanj för SJ/SAS
Kolla: så här bra kan en banner göras.


Tips 2
Läs Malcolm Gladwells artikel om hur David besegrar Goliat i the New Yorker.

Tips 3
Läs Fallons chefsplanner John King om hur man bygger varumärken i den nya världen post sälj, post budskap. I adage.

Tips 4
Börja använda Twitter om du inte gör det än. Och tweetie för iphone och Mac.

Tips 5
Gå till råkultur och ät Stockholms bästa sushi.

Tips 6
Läs Linna Johanssons nya blogg.

Tills nästa gång.
Följ mig på twitter.

1 kommentarer:

Om Creative Force sa...

Elias! Håller med Daddys SJ/SAS-banner är helt fenomenal och från företagens sida är det lite modigt gjort. Bra där! Sedan är den kreativa idén och utförandet också väldigt bra. Bra jobbat Daddy ! Det var länge sedan man såg en så bra banneridé utförd !