onsdag 24 september 2008

Hurra och nej tack

Det här är reklam som jag ALDRIG vill se igen. Uselt skådespeleri, sjukt använd idé, dåliga effekter. Dålig musik.



Oavsett om den scorar bra i tveksamma konsumenttester.

Dessutom. Kavli räkost är en ganska vidrig produkt. Här är innehållsdeklarationen:
Hårdost, vatten, räkor (10%), smältsalter (E339, E452, E451, E450), smör, konserveringsmedel (E202).

För att balansera måste jag tipsa om något bra istället:
Timbuktus lansering på The Pirate Bay.

3 kommentarer:

Ulrika Good sa...

Tack.
För ditt nej tack.
Ett ord i rättan tid.

Unknown sa...

I rättan tid? Var det inte väldigt sent det nej tacket kom?
Vidrig film är det i vilket fall. Så äcklig att jag slutat köpa räkost.

Elias Betinakis sa...

Det var väldigt sent, där har du rätt Fredrik. Blev påmind om hur mycket jag avskyr filmen när jag läste dagens Media idag.